Smått och gott...

Dagarna bara rusar iväg och snart är det juni. Vilket betyder att min födelsedag ligger runt knuten och många börjar undra vad jag önskar mig. Så jag tänkte att jag lägger upp ett kollage med lite smått och gott som jag önskar mig. Det blir lättare så för alla att klicka sig in här och kika. Så här kommer min lista!




Jag börjar i övre vänstra hörnet och arbetar mig nedåt.


1. Square Retro, 299:- Junkyard
2. Heart Retro, 299:- Junkyard
3. Dagens lunch påse, 29:-, Lagerhaus
4. Thomas Sabo, Kitten, 498:-
5. Thomas Sabo, Bow, 298:-
6. Nest skålset, 498:-, bluebox, cervera
7. Locktång, OBH Nordica, 399:-, Åhléns
8. Retro klocka lila, 199:-, ur&penn, Zoovillage
9. Vintage by fe, berlockur, 549:-, MyLoveBasket
10. Armbandsur, 698:- MyLoveBasket
11. Qvint kaffekopp med assiett, Cervera
12. Burk för hårspännen, 69:-, Stockhome
13. Jane Austen - The complete novels, 229:-, Cdon
14. Water for elephants, 39:-, Cdon
15. A midsummer nights dream, 129:-, Cdon
16. Mademoiselle Oiseau servis, Cervera
17. Arabia Mumin muggar, 199:-, Cervera


Ja, här är lite av det jag önskar mig i födelsedagspresent. Men jag har säkert berättat om andra saker jag önskar mig, men här är lite att tänka på i alla fall. Hihi!

Kommentarer
Postat av: Muminmuggar

Hejsan,

har du sett de nya emaljmuggarna med muminmotiv? Tills på torsdag går de att vinna på Muminmuggar.se. Du kan titta förbi och se om de skulle passa fint i ditt köksskåp!

2011-09-13 @ 15:48:39
URL: http://muminmuggar.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback