Baby Foot

Just nu sitter jag med fötterna inpaketerade i små påsar med magisk gel. Jag pratar givetvis om produkten "Baby Foot" som ger en babylena fötter efter deras kur. Så nu testar vi. Påsarna ska sitta på fötterna i två timmar. Sen ska jag skölja av dem och vänta på att det gottiga i gelen ska kicka in och peela mina fötter. Kan bara inte vänta på att få se resultatet live, har redan sett processen i en youtube video. Jag kommer ha finaste fötterna i sommar!

Väldigt simpel process. Hoppas på det bästa. Billigt var det med! Runt 270 kronor med frakt ifrån Bodystore! Kommer givetvis berätta huruvida jag blir nöjd med resultatet eller ej. Perfekt att sitta med dessa på i alla fall när man myser framför tv:n eller läser en god bok.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej..



Undrar förståss om Baby Foot funkade så bra som de lät??



Mvh Anna

2011-11-20 @ 07:37:54



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback