Tiden flyger ifrån mig!

Det är ju helt galet! Jag vet verkligen inte vart dagarna tar vägen! Det var ju jul nyss och nu är det snart slut på mars. Herrejisses! Det har ju hänt en hel del sen jag skrev sist måste jag säga. Jag har avslutat en kurs på konstfack, haft konstutställning där, skrivit på och blivit antagen med min klass att delta i årets Quarneval parad och påbörjat en kurs på KTH som snart är slut där också! Jag går samtidigt en parallell kurs på Högskolan Borås, thank god så är den på distans men endå en hel del att göra och sen har jag klarat en tenta jag inte alls pluggat till.

Bild från ett tidigare paradtåg i Quarnevalen

Jag har även flyttat till en ny bostad med min sambo, ett såkallat lägenhetsbyte och sen börjat jobba som Fristående Hudvårdskonsult för Mary Kay. Snacka om att en hel del kan hända under en månad, roliga saker givetvis (dock kanske bortsett från KTH kursen som jag bara vill spy galla över!) men det känns som om det är väldigt intensivt och att jag inte har tid med så himla mycket som att just sitta vid datorn och blogga lite grann. Även fast jag vill ha tid med det också. Snart kommer det väl gå så långt att jag måste schemalägga mina lediga dagar för att hinna med allt. En timme städa, en timme plugg, en timme jobb och en timme blogg. Nej, låt oss hoppas på att det inte kommer bli så!

Men, med detta inlägg blir det i alla fall som en förklaring till varför jag inte har bloggat på ett tag! Galet, men ska försöka att kolla in här lite oftare nu. Får säkert mer tid efter mina två uppkommande tentor (uuuusch). Ha det bra nu alla! - H


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback