Make up store fest!

Det är ju rätt mycket som hänt under december, en av anledningarna till att jag inte riktigt hunnit med att blogga. Så jag tänkte köra en snabb catch up här i bloggen både för min egen del och för eran. Så jag kommer börja med en fest som jag och min syrra var på den 10 december.

Vi hade köpt biljetterna långt i förväg, för det var en stor fest där man skulle fira make up store 10-års jubileum, samt visa upp den nya vinterkollektionen. Vi befann oss i Eskilstuna på en klubb som heter Lokomotivet och allt var riktigt snyggt uppordnat. Det var snittar och drink när man kom dit (och fick gå in på en röd matta) och sen så fick alla som köpt biljett tidigt en goodiebag. Runt 20.00 började själva modevisningen och efter det drog festen igång. Det var en riktigt trevlig kväll och den första utgången(!) för mig och min syster.


Käraste syster och jag!

Måste tacka min älskade syster för en fin kväll, jag hade verkligen roligt och jag hoppas det blir fler utgångar tillsammans inom en snar framtid!?


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback