Unna sig!

Som vanligt i mitt fall så har jag ju mina perioder med galet mycket plugg, som just nu! I morgon har jag tenta och därför sitter jag här hemma och pluggar som en galning. Och ja, vad kan jag säga... det känns som om jag lär mig nada! Hoppas något sätter sig. Just nu har jag i varje fall en liten paus, så jag tänkte visa något gottis som jag gjorde till mig och min älskling igår. När jag behövde en paus från tentaplugget då med haha!


Det blev mumsiga äppel och kanel wienerbröd, som jag så fint kallar det.. eller man kanske ska säga äppelknyten? I varje fall så visade min underbara kompis mig en riktigt bra uppfinning! Färdiga smördegsplattor! Härligt och jag undrar verkligen hur jag kunnat missa dem!? I vilket fall som helst är det små fyrkantiga plattor som man bara lägger sin fyllning på, viker in kanterna och gräddar i ugnen. Sen när de kommer ut ser de ut som på bilden (ja, om man valt äpplen till sin fyllning haha!) alldeles frasiga och goda! Perfekta när man verkligen behöver unna sig lite!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback