Tindra 2 år!

Ja, min lilla kusin Tindra har fyllt 2 år! Hon fyllde den 4 oktober, kanelbullensdag (som för övrigt även är min mormors födelsedag) och jag kunde tyvärr inte närvara den dagen hon firades men jag och min syster åkte och fira henne igår istället. Det var riktigt trevligt och det bjöds på mumsigt fika efter presentöppningen.


Sötis Tindra


Presentöppning


Gullunge!


Annas fina muffins


Syster och Tindra


Anna, Jonathan och Gustav!


Roger


Sötis Tindra när vi skulle åka hem. De skulle vidare till affären och så här tjusig såg min kusin ut då!

Tack för en jättetrevlig eftermiddag allesammans!

 


Kommentarer
Postat av: Therése

hon är så söt så det finns inte!!! :D

2010-10-13 @ 15:36:14
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/
Postat av: Linda

Vi ska åka till Chania, Kreeta:D

Ja det känns nästan overkligt att få åka på en resa! Det var länge sen och nu behöver man sol så det blir perfekt!:)

Puss o sov så sött<3

2010-10-14 @ 23:09:39
URL: http://babymelody.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback