En ny älskling i köket!

Det kanske inte är många som vet att jag är rätt into lite vintage, shabby chic och antika saker? Som gammalt porslin, lite söta, chica plåtskyltar eller liknande? Men det är jag! Verkligen! Jag älskar allt som ser lite gammalt och retro ut. Därför blev jag alldeles till mig när jag fann min nya älskling som fått installera sig i mitt kök!


En helt underbar assistent från Electrolux! Och inte en av de nya med dålig kvalité (jämfört med denna!!) utan en helt perfekt old school en! Är den inte helt underbar?! Älskar den! Så fin! Visserligen kostade den några hundra lappar, men det tycker jag den är värd med tanke på att den är så pass komplett och fungerande till 100%! Det bästa med allt är ju att alla "slevar" (säger man så?) är i trä! Trägaffeln är mitt favoritredskap när jag ska baka bullar eller liknande fikabröd/bröd där man gör en gedigen deg. Fabulouse helt enkelt! Så denna står i mitt kök och jag gillar den skarpt. Har även fått positiva och avundsjuka kommentarer om den. Åh, jag älskar mitt klipp!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback