Långhelg!

Nu är jag äntligen ledig en långhelg! Jag har inte bloggat så mycket de senaste dagarna då jag har pluggat inför tentan som vi hade igår. Men nu är tentan förbi och kursen är avklarad! Så himla härligt måste jag säga! Så nu kan jag bara fokusera på mig och snart på den nya kursen, som tydligen ska vara rätt tung. Jag har även ångest över hur jag ska göra med min kommande omtenta om jag ska ta den nu i april eller vänta till maj, jag får se hur tiderna ligger.

Idag är jag lite seg eftersom vi var ute och firade kursens och tentans slut igår, på ETD-vis som har blivit lite av en tradition såhär! Dock har jag aldrig haft pengar så det här var nog andra gången jag var med på firandet. Men riktigt kul hade vi i alla fall och jag känner att jag är lite hes på rösten med. Livat vart det i luckan! Men såklart helt värt det!

Idag ska jag åka och handla med Linnea och ikväll ska jag till Carla på filmkväll! Min kalender är fullspäckad hela veckan så jag är nöjd och glad. Saker att göra helt enkelt! Wihu! Hoppas ni får en fin dag och en fin helg allesammans ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback