Äntligen fredag!

Ja, jag säger då bara det: ÄNTLIGEN FREDAG! Jag har inte haft så mycket tid att uppdatera bloggen, jag har ju massor med material jag vill ha upp här på bloggen men ingen tid. Kursen jag har nu i skolan är bara så himla mycket jobb och inlämingsuppgifter hela tiden så det är knappt man hinner sitta vid datorn en längre stund.

Men nu är det helg och jag hoppas verkligen att jag kommer ha tid att uppdatera något här i bloggen i alla fall! Jag ska försöka ta mig tid till det.

Idag har jag hållit mitt argumenterande tal för min seminariegrupp och jag säger bara OMG vad nervig man blir. Även fast att det bara är 20 personer och man har övat och kan talet så blir man så jävla nervös! Har ni känt så när ni ska framföra redovisningar och tal? Det är verkligen hemskt! Är så himla glad att jag har nästa tal på onsdag och sen är det endast ett tal kvar! Jippi!

Snart ska jag ta och röra mig in mot centrum för jag ska gå till tandläkaren, usch och fy jag hoppas det går bra!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud jag hatar att prata inför folk.

Det spelar ingen roll att jag gått i samma klass i 3 år nu, lika hemskt varje gång! Antingen går det jätte fort när jag ska redovisa någonting eller så hackar jag haha :)

2010-03-05 @ 16:31:00
URL: http://wiljestark.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback