Lördag!

Hej på er alla kära vänner! Hoppas att allt är bra med er denna lördag? Här är det bra, lugn lördag hemma. Eller i alla fall för stunden. Älskling är över till sina vänner och hjälper dem att flytta. Så jag är ensam hemma, tar det lugnt och kikar lite på SATC. Är på sista skivan nu och sen "får" jag kolla på filmen. Jag ska även ta mig i kragen och baka två Blueberry Cheesecakes till morgondagen då vi ska fira min älsklings födelsedag. Det ska bli skoj att ha lite besök här hemma. Så det ska jag göra.

 


Blueberry Cheesecake från "a piece of cake"


Senare ikväll ska jag laga klyftpotatis och schnitzel med bearnaisesås till middag! Gått och suktat efter det i dagar nu, så det ska jag minsann göra ikväll! För övrigt har jag inga direkta planer för dagen, mest ta det lugnt och kanske till och med läsa lite i mitt kompendium som gruppen kom överrens med tills på måndag. Vad ska ni hitta på denna härliga dag då?


Kommentarer
Postat av: Novembersara.

åh va gott det såg ut :D

2010-01-30 @ 14:11:51
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Diana - Gravid ♥

Fy vad gott! Blir så sugen!

2010-02-01 @ 00:17:08
URL: http://dianasblogg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback