Tävling hos Kalasgott!

När jag kikade omkring här lite i bloggsfären så hittade jag en underbar tävling som jag bara var tvungen att delta i! Som ni vet älskar jag att baka och pyssla och jag kunde inte hitta någon mer perfekt tävling än denna. Den är som sagt hos Kalasgott's blogg i samarbete med Lyckas med mat.

Mina favoritprodukter från Lyckas med mat är dessa tre:



Muffinsform - Be my cupcake
Mini Muffinsträd
Cupcake schabloner

Klicka in på Kalasgott's blogg och kolla in de fina priserna man kan vinna! Tävla du också!


Kommentarer
Postat av: takai

svar:

yay! vad roligt! ^_^ du får gärna lägga till mig på msn (samma som min mail) och så kan vi prata där om vilka bilder du vill ha, vilka färger, bakgrund osv.? :>

2010-04-12 @ 19:10:58
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Inez

Vad sött! :D

Vad är det i mitten för nåt?



Föresten, skulle du vilja ställa en eller flera frågor i min frågestund?

Skulle vara jättesnällt :D

2010-04-13 @ 20:08:47
URL: http://zeni.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback