Soffpotatiskväll!

Hej hej bloggen! Jag har bestämt mig för att ha en soffpotatis kväll! No more plugg helt enkelt... inte på ett tag i alla fall! Nu ska jag bara sjunka ner i soffan och slöa! Kolla tv och inte lyfta en muskel! Ikväll är det även repris på de två sista avsnitten på säsong 5 av Grey's Anatomy, som jag tänkt kolla på! Missade ju några avsnitt där! Så jag hoppas jag kommer i kapp lite!

Har vart till Maxi i alla fall, hämtat mitt paket och köpt frukt, sallad och choclate chip cookies! Sen har jag ätit middag, det blev rester! Skönt att inte behöva ställa sig framför spisen en dag i alla fall! Älsklingen glömde sin matlåda hemma idag så han får ta med den i morgon istället!

Vad har ni för er? Nej nu ska jag slöa ner mig i soffan!

Kommentarer
Postat av: Leia

Vad skönt!

Dagen har varit bra här med.



Vad gör du? =)

2009-09-23 @ 17:51:00
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia

Skönt att ta det lugnt. Jag gör detsamma. =)

2009-09-23 @ 18:56:51
URL: http://leiabloggar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback