National museum i morgon!

Ja, som titeln säger så ska jag till National Museumet i morgon! Vi ska ha redovisning där om en möbel/skulptur inför våran klass! Tur att klassen är uppdelad i tre grupper så det inte är så många som är där och lyssnar! Är lite nervös eftersom det är över 1 år sedan jag höll muntlig presentation inför någon sist! Därför känns det extra skönt att jag är tillsammans med Therese (en tjej i min klass!), så man inte står där ensam! Vi tog stolen Concrete gjord av Jonas Bohlin. Jag tycker den stolen är riktigt cool faktiskt, en stol i betong och stålrör! Verkligen en dyrgrip nuförtiden, men en het skandalomsusad produkt när han tillverkade den! Hoppas bara vårt framträdande är längre än fem minuter!



Sen på kvällen så kommer förmodligen min älskade lillasyster hit och hälsar på! Åh så skoj vi ska ha hela helgen! Hihi! Ha mysigt, titta film, spa, äta gott och bara umgås! Det låter som en toppen helg för mig! Men måste dock pensla in lite pluggning också, hoppas älskade syster är okej med det! Men jag är riktigt nervös inför den kommande tentan och hoppas verkligen att det kommer gå bra. Därför känns det skönt att ha lite studietid varje dag!

Just nu slöar jag framför tv:n och längtar efter att min älskling ska komma hem! Känns inte som att vi hann umgås så mycket idag trots att jag vart hemma hela dagen! Så hoppas på att få lite kvalitetstid med honom när han kommer hem, prata och bara vara med honom!

Vad har ni för er denna torsdagskväll då?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback