Morning morning!

Godmorgon alla på bloggen! Nu är jag uppe! Idag ska jag till skolan på föreläsningen! Får se hur det går, men måste säga att jag känner mig pigg och rätt kry! Lite snuva finns kvar, men det känns som om detta har flygit förbi väldigt fort.. Eller detta kanske är lugnet före stormen? Det kanske slår till i en andra våg i kväll efter jag vart ute och sprungit?! Ja, vi får väl helt enkelt se! Jag har alltid varit en sådan person som bara avskyr att missa något "inplanerat". Som lektioner, föreläsningar, träffar m.m.! Så jag ska i alla fall ta det lugnt och försöka att inte stressa och anstränga mig i onödan!

Nu ska jag klä på mig och fixa frukost + lunchmacka! Återkommer senare! Hoppas även att ni får en fin dag!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback