Glasögon - Check!

Hej hej bloggen! Nu är jag hemma igen efter min tripp till skolan och sen till Stockholm! Det gick jättebra att införskaffa de där gigantiska glasögonen, synd var bara att de kostade 59:- i butiken men 39:- på nätet och de hade bara guldiga! Men det lät på SysterYster att de funkade bra ändå. För det var ju antingen dem eller inga alls! Visserligen hade de ett par andra, men bågen var absolut inte så som de ville ha (hornbågar) och de hade strass stenar på och.. nej det passade verkligen inte in med deras tema! Så jag tycker personligen att dessa är super! De är redan nedpackade i sitt kuvert som jag snart ska springa iväg och posta! Ja, innan sex måste det bli i varje fall! Så det hinner komma fram!

Så nu ska jag se om jag kan få struktur på allt annat! Plugg och så! Vad ska ni ha för er då? Några härliga planer inför helgen?

Kommentarer
Postat av: PiinkY♥

Vad roligt :) Jadu Mattias ska eventuellt ut på krogen så jag ska nog bara sitta vid datorn eller nått hahaha ;D Då har du samma favoriter som jag då:P

2009-09-11 @ 14:38:02
URL: http://piinkyss.blogg.se/
Postat av: Tessi

Tack så jättemkt! älskar dig! du packa dem väll säkert ;) hihi!<3

2009-09-11 @ 21:50:21
URL: http://te



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback