Är det ett skämt eller..?

Ja, för det kändes nästan (sjukt nog) som ett skämt när jag slog upp tenta papperna! Fy sjutton var lätt det var! Alla svaren bara rann ut mig och fort också! Jag ska förklara lite bättre.



När man kom dit (man skulle vara där MINST en halvtimme innan, jag var där 40 minuter innan för säkerhets skull om pendeln inte skulle gå eller något) så stod vi och väntade ett tag. Halv nio började de släppa in oss och vi skrev på ett papper, visa id och så. Sen fick vi sätta oss på platserna. Vi pratade och höll på och en liten nervös klump växte fram i magen. Klockan nio fick vi tentorna. Såhär såg mina beräkningar ut för tid jag skulle lägga ner:

♥ Tentatiden var på 4 timmar, alltså från 9-13.
♥ Jag hade trott att jag minst skulle sitta en timme, men max två timmar! Aldrig fyra timmar!
♥ Den totala tid jag satt: 20 minuter! Jag fick tentan ungefär fem över nio! Jag hade skrivit klart tentan kvart över nio! Kollade igenom och kollade runt. En del såg helt förstörda ut och slet som djur! När väl en annan tjej ur klassen också var klar och gick för att lämna in andades jag ut och tänkte "Det var alltså inte bara jag som fann det sjukt lätt" och lämna in jag med. Vi åtföljdes utav två andra ur våran klass med, som också hade jättelätt för tentan!



Som sagt, det kändes som ett skämt! Men jag är så glad att det var så lätt! Nu är jag pluggfri i fyra dagar, innan nästa kurs börjar! Halleluja! Så nu ska jag inte göra något, bara såsa hela helgen!

Vad har ni för er?

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt Helena!!! Kram

2009-09-24 @ 16:16:10
Postat av: E

Vad skönta att det var så lätt :D Haft en bra dag? :)

2009-09-24 @ 16:37:53
URL: http://yeesbox.blogg.se/
Postat av: Tessi

Sv: vi kan ta det sen. vill inte säga ngt dumt över internet :) kul att tentan gick bra! :)<3

2009-09-24 @ 22:02:32
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback