Pigg och pepp!

Godmorgon på er solstrålar! Nu är jag uppe och pigg och pepp! Har glömt bort hur oerhört skönt jag tycker det är att komma upp ur sängen "i tid". Sova till runt nio där och inte längre är nog bland det skönaste som finns, även om det känns jobbigt att dra sig upp ur sängen så känner man sig pigg och glad sen när man är uppe! Fattar inte varför jag slutat egentligen... Det kanske har något med ihopflyttning med sambo och hemma hela dagarna att göra! Men nej, nu är det dags för förändring och jag tror att jag ska börja skapa en ny rutin som gäller upp runt niotiden på helgen med! Vad mycket mer tid egentligen man skulle få ut av dagen!


Idag ska vi bege oss till Nykvarn och gå på marknad där! Glenn påpekade igår, när jag skrivit på FB att jag ville till Strängnäs för det var marknad där att Nykvarn hade sin idag! Så vi ska dit idag och promenera och kika lite! Så får vi se om vi hittar något skoj! Vi kanske hittar några födelsedagspresenter där till och med! Hoppas hoppas! Så det ska vi göra idag! Vi ska dra oss vid 11!



Men nu ska jag bege mig till köket och äta frukost med min älskling! Vad ska ni göra idag på eran söndag? Hoppas ni alla får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Under "Navigering" ser "Mina dagar" hackigt ut.. annars är nog förstasidan som den ska. Men nu när jag har kommit till kommentarssidan så är vänstra spalten på sidan inte rätt.



Vad är det för konstigt med min kommentarsruta då?

2009-10-11 @ 09:42:26
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Inez

sV: Jättemycket :S



Haft en bra dag? :)

2009-10-11 @ 16:52:01
URL: http://zeni.blogg.se/
Postat av: Karin

sv: ja, ellerhur :) men vad fin söndag du komme få då!! :D

2009-10-11 @ 17:05:30
URL: http://karinhedman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback