Lördags kväll på Ming!

Här kommer ytterligare bilder från lördagen, men då vi var på Ming Palace för att fira mor och fars födelsedagar lite i förskott! Deras present från oss var ju att vi bjöd dem på mat! Mamma fick även en present till (som jag glömde fota). Hon fick en genomskinlig kruka/vas med vit dekorsand och ett strot värmeljus samt en sten med texten "Älskade mor ♥" som hon blev jätteglad för!

Här var min outfit och facelook för kvällen igår:


(Hade jättefin glitter eyeliner som jag lånat av syster på mig, men det syns inte på bilden!)

Här kommer lite bilder på oss alla från Ming Palace:


Till vänster: Maria och Bror (Tom) Till Höger: Mamma och Syster (Therese)


Till vänster: Pappa Till höger: Älskling och jag (denna bild togs innan Ming!)

Vi hade äran att träffa min brorsas flickvän för första gången (som sagt i tidigare inlägg)! Hon var väldigt trevlig, social och pratglad! En supersöt tjej helt enkelt och dem passar superbra ihop!!!

Här är en bild på min förrätt (tog bara bild på denna, för jag åt som vanligt tre små rätter!)


Grillade jätteräkor med vitlök


Hoppas att ni alla hade en lika härlig kväll som jag hade och detta måste göras om snart!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback