Idiotiska Surkärring och irriterade gubbe!

Självklart så ska man få skit direkt när man gör något nuförtiden! Precis på direkten, nästan så man blir nedklankad på bara för man existerar! Fy, vad sur jag blev! Jag kanske ska förklara vad som hände!

När jag begav mig till bussen idag i Nykvarn (jag var själv för älsklingen hade begett sig hem med bussen innan) så öste regnet ner och alla var våta katter! Kön till bussen var super lång och jag gick "förbi" alla för att kolla när bussen skulle komma, så jag hade tittat rätt! När jag tittat klart ställde jag mig åt sidan där framme, kändes onödigt att promenera hela vägen tillbaka så jag tänkte "Jag står kvar här, väntar tills människorna som köat gått på sen går jag på!". Jag menar, jag är uppfostrad och mina föräldrar har lärt mig sunt förnuft, hyffs och vett!

Men självklart så ska någon tant direkt börja oja sig och klaga! Jag trängde mig, det var fel och bla bla bla. Klagade till sin gubbe och sin väninna! Ja, tanten måste ha vart tankeläsare.. eller vänta NEJ DET VAR HON INTE! För då hade hon insett att jag tänkt släppa på kön innan jag själv gått på! Nej, för enligt henne var jag en sådan "ungdom" som inte har vett, som alltid tänker på sig själv först, som alltid trängs och skiter i om det kommer en behövande själ som måste sitta ner och skiter i det! Och hon ojade sig och ojade sig och ojade sig! Och upprepade "HON trängdes, hon ska stå sist" minst ett tiotal gånger och till sist gav jag henne en blick, visade jajamänsan jag har hört dig kärring! Jag hade nog minsann inte tänkt tränga mig före! OCH jag trängdes inte, jag väntade lugnt till min tur, men jag var inte glad alls! Och självklart kommer man på sina smarta svar när man får stå och vara sur och grubbla en stund! Hade bra gärna velat sagt "Jag har sunt förnuft och jag har tänkt vänta på min tur! Även fast jag inte ställde mig längst bak i kön utan stod här, en bit ifrån kön!!!" Grr, vad såna människor kan göra mig sur, arg och tvär! Sådana människor som drar alla över en och samma kam, som tror att alla "ungdomar" tränger sig jämt och ständigt! För det var minsann inte bara jag där som inte ställde sig i kön, men de klagade hon inte på utan det blev mig! Jävla surkärring och irriterade gubbe som inte fattar något!!!



Behövde verkligen skriva av mig detta, fy vad jag hatar sådana människor som inte kan tänka efter utan bara släpper ut allt och blir irriterade av en småsak! Alla fick väl plats på bussen!? ELLER?

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Okej. Himla dumt att det inte ser lika ut på alla datorer tycker jag :(



Japp, när jag kollar på min dator så är det EN grön bubbla. Så det är så det är tänkt. I början när jag satte dit bubblan så var det massa hack i så att det blev flera upprepade bubblor.. men sen fixade jag det. Men tydligen ser det inte lika bra ut för alla då :P

2009-10-11 @ 18:39:29
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Emelie

Så jävla typiskt kärringar!

Jävla bitterfittor! Usch, man blir arg!

2009-10-11 @ 19:44:56
URL: http://wiljestark.blogg.se/
Postat av: Inez

Hatar såna där gubbar/tanter. Som tror att "dagens ungdomar" är bråkiga idioter som inte vet vad ett plus ett är och skolkar och blir fulla hela tiden.

Vadå fördomar! :O

2009-10-11 @ 20:37:32
URL: http://zeni.blogg.se/
Postat av: Ling

Det är sådana människor som släpper ut all sin ilska och irritation på människor som inte har med saken att göra. Be de att hålla käften så blir de jätte glada. (Y)

2009-10-12 @ 00:47:31
URL: http://tamarine.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback