Bloggdesign!

Hej där ute! Nu har jag suttit i flera timmar och pillat med min bloggdesign och jag kan äntligen säga: Nu börjar det likna något mot min vision jag haft här! Vad tycker ni..? Ser det bra ut hos er!?

ÄNTLIGEN har jag fått in mina rundade hörn på sidomenyerna, men efter mycket om och men! Gud vad jag har klippt ut, klistrat in, sparat och trixat alltså! Det tog ju ett tag, men nu finns de där! Och oj vad glad jag är! Som sagt, det börjar likna min vision!

Ikväll så är det inte så himla mycket på tapeten! Är lite småsugen pån godis, så jag funderar på att smita ut en sväng och köpa godis sen.. När älskling kommit hem och jag fått laga mat och så! Det känns som om det börjar bli dags nu! Han har vart borta i två timmar snart, undrar var han håller hus! Ja, ja! Man kan inte mer än vänta antar jag!

Har ni några planer för ikväll?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Jag vettefan hur fan vårt kan bli så dyrt :S

2009-10-10 @ 19:32:26
URL: http://wiljestark.blogg.se/
Postat av: Inez

Det ser bra ut här! Fast den vänstra menyn är väldigt långt bort ifrån headern, ska den vara det?

2009-10-10 @ 20:43:52
URL: http://zeni.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback