Trots mot söndags ångesten!

Som ett trots mot den vanliga söndags ångesten så beslutade jag och älsklingen att faktiskt slänga på oss våra jackor och ge oss ut i regn och rusk! Vi begav oss promenerande in till centrum och knallade in på en restaurang som han velat ta mig till en längre tid nu för att äta. Vi ställde till med en extra fin söndags måltid bestående av den godaste plankstek jag ätit på väldigt, väldigt länge! Efter maten beställde älsklingen kaffe och jag dessert, bestående av Sorbet med hallon och mango smak, frukt, kex och chokladsås!



Älsklingen


Jag

Godaste Planksteken någonsin!


Dessert!


Det blev en mycket härlig middag på Croc's in, en som är att föredra framför Söndags ångest och dysteri! Vi promenerade självklart mätta och belåtna hem efteråt och nu ska vi mysa ner oss och ha det gosigt i soffan med film! Hoppas er söndag blev lika härlig och mysig som min!

Kommentarer
Postat av: Malin

sv. åh va jobbigt! han tog studenten i somras, och jobbar på mcdonalds nu, bara för att kunna ha råd med hyra och så där, men han vill gärna ha nåt bättre. jag går ju i skolan fortfarande, så när jag är i skolan så ligger han och sover, och när jag slutar börjar han jobba, och kommer hem mitt i natten när jag sover, så vi ses knappt, de är så jobbigt! men han har börjat få bättre tider nu i allafall :)

2009-11-22 @ 20:37:43
URL: http://manobo.blogg.se/
Postat av: Inez

Du har bytt bilden i headern upptäcker jag nu!

Snyyygg! :D



sv: Aha, vad kul! Vilket datum fyller du år? ^^

2009-11-26 @ 21:33:53
URL: http://zeni.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback