Snart helg!

Hej på er alla! Här har ni mig, strålande glad idag faktiskt! Känns härligt! Jag känner mig pigg och fräsch! Dock har jag haft en riktigt konstig dröm i natt där jag spenderade hela drömmen med att leta efter en brudslöja i förråd till min kompis som skulle gifta sig! Hm! Undrar vad det kan betyda! Om det har någon underförstådd mening...eller?


Idag har jag i varje fall seminarium i två timmar. Sen blir det antagligen projektmöte. Jag hoppas innerligt att jag får min avi till mina böcker idag, så kan jag hämta ut dem på Ica Maxi och så kan jag handla lite mat. Jag fick nämligen mina pengar idag! Jippi!

Sen är det som sagt helg! Det ska bli riktigt skönt, men jag ska ta tag i allt nu till helgen. Städa, rensa och verkligen börja plugga inför tentan. Tiden går fort, snart är den 4 december här, kan jag lova!

Men nu måste jag rusa! Hoppas alla får en fin dag så skriver jag mer senare! Ciao!

Kommentarer
Postat av: L♥tta

I drömmarnas värld reder man ju ut det outredda men har i huvudet. Ibland sånt man inte är fullt medveten om... Det kan vara något du tänkt göra för denna vän? Det kan ha att du funderat vars nånting är? Om du nu hittade slöjan? Det kan vridas och vändas hursomhellst. Du är nog den som bäst kan veta vad det kan betyda, då du själv vet bäst vad som försigår i ditt huvud. ;)



Sv; Ja hojj, nu är jag bara en i mängden. Det är lite ångestframkallande. Men får färsöka att inte vara så anti. hehe.

2009-11-19 @ 14:50:17
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback