Sista dagen på helgen - Söndag!

Hej alla! Jahapp, då var den här! Söndag, sista dagen på helgen! Usch! Men vad ska man göra, ny vecka på G och det dröjer inte särskillt länge till helg igen!

Idag är vädret dimmigt och dimman trycker mot varje befintligt hörn där ute. Det gör mig glad att inse att jag inte behöver gå ut idag! Idag ska jag ha en inne dag helt enkelt! Jag ska plugga lite, alldeles strax, sen ska jag slöa. TV och/eller läsa! Härligt! Inga speciella, behövda åtaganden alls!

Jag har vart vaken sen 10, men spenderade två timmar i sängen bredvid min älskling och läste lite i "New Moon". Den är så bra! Jag har ungefär halva boken kvar nu! Hoppas jag får låna trean sen med!



Men som sagt, nu ska jag plugga! Ska ni göra något idag? På lediga söndagen!

Kommentarer
Postat av: Tessi

Vi ska gå på New Moon premiären på bio ju:) Det kommer bli skitkul ju <3

2009-11-16 @ 18:13:35
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback