Onsdag, mitten på veckan!

Hej på er alla supersöta! Hoppas allt är väl med er, jag har det bra här! Eller i alla fall bättre nu när jag äntligen fått gång internet! Har suttit sen halv 4 och försökt få igång det och nu, två timmar senare, funkar det igen! Gud så roligt! Så jag ska logga in på Projectplace (en hemsida som vi använder oss av inom projektarbetet där vi lägger upp alla dokument som tillhör till projektet! riktigt smart!) och läsa på lite inför första delredovisningen som är i morgon. Det är ju inte jag (tur nog) som ska redovisa i morgon, men projektledaren vill ha oss alla förberedda om seminarieläraren skulle fråga något till oss alla!

För övrigt har dagen flytit på lugnt och snabbt, som vanligt och det har inte hänt så mycket utöver det vanliga! Jag känner att min blogg håller på att bli lite tråkig med allt vardagliga snack, så jag ska försöka skärpa mig vad det gäller de andra kategorierna och uppdatera lite mer inom dem också!

Hoppas ni alla har det bra där ute, återkommer snarast! Ciao!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback