Tråk-tisdag!

Idag måste jag erkänna att allt känns tråkigt! Jag saknar solen och det fina vädret! Vill vara ute, bada, sola, umgås! Promenera och ha kul! Men nej, solen "lyser" med sin frånvaro...Så i morse hade jag tänkt att jag skulle vara seriöst duktig och städa och dammsuga hela lägenheten, men det kommer heller inte genomföras för min älskade sambo ligger hemma med migrän! Så, ja.. jag kommer antagligen befinna mig framför datorn hela dagen.. Blogga och så :) Kanske ska försöka genomföra en tyst diskning för det skulle behövas. Sen borde jag gå och handla bröd.

Men vädret gör att allt blir tråkigt! Är det någon annan som håller med? Kom mer än gärna med förslag vad man kan göra en sån här supertråkig dag!
                      

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback