Tre dagar kvar...

Godmorgon på er alla! Hoppas allt är fint med er! Nu är jag äntligen uppe och riktigt pigg faktiskt! Så skönt att inte behöva ta sig till skolan på ett bra tag nu! Me like julledighet helt enkelt!

Idag är det måndag, som alla vet, och idag ska jag ta tag i allt! ALLT som jag velat göra medan jag fortfarande hade skola och inte hann göra. Så jag ska städa, julpynta klart, hämta ut lite paket på ICA Maxi, handla, skriva min uppgift och kanske till och med göra något lite roligt också! Det låter riktigt gutt!

Idag är det också bara tre dagar kvar till julafton! Helt sjukt vad fort det har gått! Ofattbart! På onsdag åker vi till Eskilstuna med! Åh, vad skoj det ska bli att träffa alla! Vi har bestämt att vi ska ta resväskan (som vi hade till Turkiet) den är lite stor, men vi tänkte om vi packar ner alla julklappar där i behöver vi bara släpa på en väska! Superskönt!

Men nu ska jag sätta igång med min busy dag! Ha det bra, så skriver jag säkert senare!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback