Söndag!

Ja, dagarna tickar snabbt fram. Jag vet att jag skrev att jag skulle skriva om mina julklappar igår, men det blev så mycket att göra helt plötsligt med tvättstuga och allt! Så jag ska försöka göra det idag senare, men denna gång lovar jag inget!

Idag så blir det väl mest att ta det lugnt. Känner att jag håller på att bli sjuker. Illa! Såhär mot nyår och allt! Hoppas det går över fort i varje fall. Vi ska i alla fall knalla till Ica Maxi idag med. Vi måste handla lite förnödenheter hit, så det ska vi i varje fall göra. Det kan ju vara skönt med lite luft.

Men nu ska jag ta mig i kragen och gå och äta en supersen frukost! Har inte vart hungrig förrän nu. Ha det så bra sålänge! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hehe, jo man är ju inte van vid pluppar som sticker ut men man vänjer sig. :)

2009-12-27 @ 14:48:37
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Pam

Sv : tack dsm! :)

hoppas du har haft en trevlig jul :)

2009-12-27 @ 21:11:45
URL: http://soetpam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback