Sista dagen!

Godmorgon på er alla i snöyran! Just nu sitter jag inne här vid datorn med en varm kopp Capuccino, men bävar för att gå ut om en stund mot bussen! Det blåser verkligen storm ute så att snön yr! Ser inte det minsta frestande ut att bege sig utomhus! Hoppas det avtar snart och det är snabbt!

Idag är det även sista dagen innan julledigheten! Jag har börjat på min inlämningsuppgift med så den börjar bli klar faktiskt, eller ja.. insamlandet av fakta börjar bli klart! Sen ska jag bara skriva den! Men jag slutar ju 12 idag, så jag kan säkert skriva den senare idag! Annars skriver jag den i helgen!

Hoppas alla får en mysig torsdag! Och hörrni, idag är det bara en vecka kvar tills JULAFTON!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Haaha fett chill det lät :D

2009-12-17 @ 10:56:22
URL: http://wiljestark.blogg.se/
Postat av: Michaela

Nej, den här personen känner mig inte eller har inte träffat mig heller. Jag förstår inte vad hon får som är tillfredställt med att skriva komentarer som är så fruktansvärt barnsliga? Hon förstår inte att hon är fruktansvärt pinsam!



Ja, jag var frustrerad över det hon hade skrivit igår, men det ahr lagt sig nu. Jag orkar inte lägga ner energi på personen som inte kan ta ett vuxetsamtal utan ska lägga sig på en barnslignivå.



Ja, det kanske vi kan göra. Jag tror det är den 26:e December. Djurgården spelar tydligen match på hovet. :)

2009-12-17 @ 12:00:18
URL: http://haidenaavas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback