Seg morgon!

Hej på er alla! Här sitter jag, fortfarande i morgonrock och känner mig riktigt, riktigt seg! Antagligen för att jag sov för länge. Blir alltid seg när jag sover för länge! Illa, men sängen var verkligen skön i morse!

Idag är det onsdag, sista lediga dagen innan helgen! Fast jag borde verkligen läsa lite idag! Tydligen ska man ha läst en hel del tills i morgon! Hoppas inte boken är urtrist bara!

Annars idag så ska jag och Tessan upp till Stockholm och gå på bio! Vi ska se New Moon! Äntligen, det blev ju uppskjutet förut, men det var ju verkligen förståeligt! Och nu har vi fått tid båda två så vi ska upp till Stockholm (för att Södertälje biografen är nu stängd!). Det ska bli kul med en liten tjejkväll tillsammans och se New Moon!


Men nu ska jag ta tag i lite saker, som att byta om till exempel! Men jag ska skriva lite senare (vet att jag sa det igår med, men jag var så himla trött när jag kom hem från Stockholm igår så jag orkade bara inte sätta mig framför datorn!). Ha en underbar dag så länge!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback