New Moon!

Ja, jag är precis hemkommen från en trevlig kväll i Stockholm med Tessan! Som jag skrev i tidigare inlägg så skulle vi ju gå och se New Moon! Och OBOY om jag är glad att vi såg den! Så sjukt himla bra! Jag är verkligen överväldigad! Mycket bättre än jag förväntat mig! Mycket bättre än Twilight med! Twilight är strunt jämfört med den här filmen! Känner att jag håller på att bli det jag inte ville bli: The Twilight Saga-NÖRD!!! UHOH! Men men, gillar man det så gör man! Nu är det för sent! Jag har lite dille på Twilight serien helt enkelt!


Synd bara att inte Jacob hade långt hår ALL THE TIME, men men... antar att det är jobbigt när man är varulv att ha pälsen så lång så att man kliver på den! Sen i slutet satt jag på helspänn och väntade på de fyra små orden Edward skulle säga till Bella! ÅÅÅÅH! Helt perfekt! Den ska få en plats i min bokhylla när den släpps på DVD! LOVE! ♥

Kommentarer
Postat av: moa

jag tycker precis som du! new moon är bättre än twilight och jacob borde inte ha klippt sig :( haha hatar att bli en av alla twilight-fans också :(

2009-12-14 @ 19:18:41



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback