Ledig måndag!

Usch, nu har jag vart sådär dum igen och legat och dragit mig i timmar! Självklart leder det till att jag är i ett töcken och känner mig helt seg! Illa! Jag som vill vara pigg, alert och produktiv idag! Har en hel del att göra helt enkelt!

Jag ska börja med att ta itu med vårt berg av disk! Och då menar jag verkligen berg! Måste säga att det är vid dessa tillfällen man saknar diskmaskin! Usch!

Sen så ska jag läsa, läsa, läsa och svara på frågor inför seminariet denna vecka! Shit, vad skönt att det är den sista veckan i skolan nu! Riktigt skönt! Men efter denna vecka så är det julafton snart! Iiih, tiden går så FORT! Jag ska även gå och titta på Lucas och Tilde när de går Luciatåg på dagis! Det ska bli riktigt mysigt!

Sen ska jag även försöka ta mig tid att sätta upp julgardinerna, som inte har blivit av p.g.a tidsbrist! Irriterande! Men, så kan det ju bli helt enkelt!

Vad ska ni ha för er då, denna härliga måndag?!

Kommentarer
Postat av: Inez

sv: Tack för din röst! :D

Vi var rätt tidiga med allt julpynt i år, och julgodiset också :)

Vad händer i veckan då?

2009-12-14 @ 18:01:43
URL: http://zeni.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback