Godmorgon!

Godmorgon på er allesammans! Nu är jag uppe, eller har vart det ett tag rättare sagt. Jag ska snart rusa till bussen för en dag i skolan! Två föreläsningar idag, varav ena tydligen ska handla om Choklad fick jag veta idag... Lyssna på choklad i tre timmar, njaa... vet inte om jag vill eller har tid! Vi får se hur jag gör!

Sen ska jag träffa Zandra för en fika och ikväll ska jag och Tessan förmodligen gå och se New Moon på bio! Hoppas! Vill verkligen se den, har velat se den riktigt länge nu! Så det ska bli skoj!

Haha, köpte en söt liten plånbok igår från Gina Tricot. Hon som jag betalade hos var ny. Sen när jag kom hem låg larmet kvar i plånboken! Lucky me så satt det inte fast, för annars hade jag vart tvungen att bege mig till Gina igen för att få bort det, vilket betyder upp till Stockholm igen för det finns inte Gina här i södertälje! Vilket är SYND!

Hoppas ni alla får en bra dag! Ciao!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback