Söndag 4 april

Hej alla där ute! Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag, men det har tyvärr hänt en del tråkigheter! Det är så att Jimmys far har gått vidare, så det har vart mycket att ta tag i här hemma! Massor att tänka på och en hel del tårar med kan jag erkänna, i alla fall från min sida. Men nu ska jag väl se till att försöka komma igång här igen! Det blir så att vi åker till Finland den 12 april, då begravningen är den 13 april. Känns lite tufft, för jag vet hur jag kommer vara på begravningen. Jag gråter verkligen mycket på begravningar! Speciellt när det är någon man känner. Så jag ska försöka vara så stark jag kan för Jimmys skull. Jag vet att han behöver mig.

Annars har det väl inte direkt hänt så mycket. Resan till Eskilstuna blev inställd den här helgen med tanke på omständigheterna, sen har vi vart hemma hos Jimmys mor rätt mycket!

Hälsade på hos Clay och Tessan i torsdags och var även in till stan med Tessan i fredags! Det var riktigt mysigt. Igår gjorde vi inte så mycket och idag har Glenn vart på besök. Det spelades Heavenly Sword och sen bakade vi chokladbollar. Det var Mumma! Hihi!

Snart så kommer det en kebabpizza hem till mig som ska avnjutas! GREAT!

Ha det så bra alla! PUSSS!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback