Fredag!

Ja, idag är det äntligen fredag. Nu börjar redan kvällen närma sig här och jag har bara tagit det lugnt hela dagen, vilket har vart riktigt skönt. Inte göra något speciellt är verkligen skönt och omväxlande ibland. Ikväll blir det bara en lugn hemmakväll med min älskling. Jag ska göra hemmagjorda hamburgare som vi ska ha pommes frites till och bröd. Lite junk-food, men det är i alla fall inte köpt. Sen så blir det Cola, chips och dipp. Helmysig filmkväll helt enkelt. Det var ett tag sen.


Men just nu är jag ensam hemma och tittar lite på SATC medan jag väntar på att älsklingen ska ringa och meddela att jag kan börja med hamburgarna. Vad har ni små sötnosar för er då?

Kommentarer
Postat av: Michaela

Skolan lät ju sådär måste jag säga. Tur att vi börjar på måndag. :) Jag kom nyss hem från ishallen, annars inget. Du då?

2010-01-08 @ 18:16:08
URL: http://haidenaavas.blogg.se/
Postat av: Michaela

Gud vad mysigt! Låter som en toppenkväll! :)

2010-01-08 @ 18:49:23
URL: http://haidenaavas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback