20. Groundhog Day (1993)


Titel: Groundhog Day

Genre: Komedi och Fantasy
Producerad: 1993

Längd: 101 minuter

Sågs: den 25 februari 2012

Kort beskrivning:
En väderrepporter åker till en stad för att rapportera om den traditionella Groundhog Day, där ett murmeldjur förutser om det ska bli en tidig vår, eller ytterligare sex veckor med snö. Plötsligt finner sig väderrepportern fast i loop, där samma dag utspelar sig flera gånger om.
Åsikt om filmen:
En klassisk rolig film, jag mindes en scen från denna när jag var liten och kände att den platsade på listan då jag inte sett hela. Den var riktigt bra faktiskt. Roligt att han i början utnyttjar att dagarna upprepar sig självt för att sedan sluta med att hjälpa andra. Värd att se måste jag säga.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback