Morgonträning!

Godmorgon på er alla! Hoppas att allt är väl med er trots solens frånvaro! Jag är uppe och börjar bli hyffsat pigg (sådär efter frukost och att ha vart vaken i 45 minuter!). Det börjar snart bli dags för mig att packa ihop för jag har bestämt att jag ska träna lite innan jag pallrar mig till skolan för att träffa min responsgrupp klockan 13. Hoppas verkligen att jag kommer hinna, men det tror jag nog! Åker en timme tidigare till träningen än vad jag hade tänkt. Ska gymma lite, har ju ett personligt träningspass som en instruktör lagt upp till mig. Det är dags att komma i lite bättre form helt enkelt, jag är trött på det här!



Så jag har redan tränat två gånger den här veckan och jag funderar om jag ska ta mig ett pass på söndag med, känns riktigt lockande faktiskt! Vi får se hur helgen blir. Älsklingen ska ju till Flen så jag kommer vara ensam hemma! Någon som vill hitta på nåt kanske?

Men men, nu måste jag dra mig upp ur soffan och fixa det sista innan jag ska ner till bussen! Ha det bra sålänge, Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan sötaste! Det var inte igår! Har inte hunnit tagit mig tiden till bloglovin och kolla in bloggar som jag bevakar. saknar verkligen att ha all tid till min och andras bloggar men tyvärr finns inte den. :( Hoppas du inte tar illa vid att jag fortfarande bevakar men kollar in sellan? (A) allt bra annars?

xx Cajsa

2010-03-12 @ 20:54:19
URL: http://cajsa1.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback