Äntligen över... för stunden!

Ja, nu är tentan äntligen över. För stunden i alla fall! Jag ska hålla mina tummar (och det får gärna även ni göra) för att jag klarar denna tenta på första försöket, men jag känner mig tyvärr inte 100% säker på att jag gör det. Tentan var nämligen väldigt klurig. Men i vilket fall som helst så kan jag pusta ut nu för ett tag och hinna med saker som jag VILL göra, annat än plugga menar jag. Som att sy, jag har massor att sy nu! Gardiner, kuddar, broderier och massor med mer.

Det jag verkligen ska försöka med nu när jag har tid är att få igång bloggen lite mer, den har ju varit rätt död nu på sistone som ni flesta kanske har märkt?! Men nu ska jag blogga mer, vem kan motstå det? Särskilt nu när jag har en ny fin bloggdesign kan jag bara inte hålla mig undan!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback