Shit, bara en vecka kvar!!!

Godmorgon på er alla! Nu är jag uppe och har fixat i ordning mig! Sitter som i vanlig ordning här vid dator och mumsar i mig frukost! Känns skönt att ha sina små morgonrutiner! Idag börjar jag skolan klockan 10! Föreläsningen håller på till 13, men sen ska jag sitta med min Seminariegrupp och göra klart arbetet tills på torsdag! Sen ska jag försöka plugga en massa när jag kommer hem! Det behövs verkligen! För nu är det bara en vecka tills tentan! Shit, vad tiden går fort, kändes som vi hade tenta alldeles nyss! Så nu är det plugg, plugg, plugg som gäller så att jag klarar av denna tenta med! Ska försöka satsa på VG till denna tenta med, men ett G kommer ju duga om jag får det med. Känns som detta ämne är lite svårt!

Annars har jag inga speciella planer för dagen! Bara ta det lugnt ikväll helt enkelt. Säkerligen sitta lite här vid bloggen med! Tänkte kanske kika lite på designen och flytta på den lite, för det såg annorlunda ut hemma hos mamma och pappa på deras datorer!

Vad har ni för er denna måndag? Några roliga planer eller bara rutin med jobb och skola?

Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Hej sötnos! Hoppas du haft en trevlig helg!



Jag har faktiskt lite såna stora planer som jag tänker på, ska berätta om det lite senare i bloggen.

Men det har att göra med att bli en egen företagare:)



Puss puss <3 Ha en fin dag!

2009-10-19 @ 15:55:18
URL: http://babymelody.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback