Plugg-paus!

Hej på er alla! Nu har jag faktiskt gett mig själv en liten pluggpaus, det tycker jag att jag förtjänar! Tvätten i tvättstugan hänger på tork och om en timme så ska jag kila ner dit och börja mangla och vika ihop den! Som sagt så tog jag mig en liten pluggpaus. Har suttit med böckerna i nästan 2 timmar i sträck nu. Älsklingen gick hemifrån för en timme sen till jobbet med (känns som nyss dock! Usch vad tiden flyger iväg på ens lediga dag!!).


Så jag tänkte roa mig lite vid datorn en sväng. Blogga lite, läsa lite andra bloggar, surfa och ja bara INTE plugga! Vad har ni för er? Har ni kommit hem än, eller är ni i skolan/på jobbet? Hoppas ni har det fint i varje fall!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback