Myskväll!

Hej hej på er!
Nu är vi hemma igen och vi har vart det ett riktigt bra tag! Vi har kollat på en film som heter "Spun" (som införskaffades idag för min älskling ville ha den!) och den var helt okej även fast den var lite wacko! Brittany Murphy var med bland annat i denna film.

Vi strosade runt på stan idag som sagt, men hittade tyvärr inga vettiga presenter + att en av butiken stängdes 18 fast vi trodde den skulle stängas 19. Så vi hann inte in dit tyvärr. Men vi var upp till Kringlan Skivor och köpte 4 dvd:er. Vi köpte "Spun", "Never ending story", "The phantom of the opera" och "What happens in Vegas".




Därefter så käkade vi Gyros på kebabhouse och sen var vi hem till Senita och Lennart och hälsade på en sväng, det var så himla länge sen! Senita hade bakat ihop ett "Hastverk" (som hon så fint kallade det) med äpplen i och det var riktigt gott! Därefter promenerade vi hem, fixade ihop lite dipp till chipsen och slog oss ner för att ha en liten mysig filmkväll! Så vi tittade först på "Spun" (som sagt) och nu tittar vi på "What happens in Vegas" med Cameron Diaz och Ashton Kutcher. Riktigt rolig hittills, men det är bara i början. Vi pausade lite för älsklingen ville ha kaffe!

Detta blir mitt sista inlägg för ikväll, ledsen för dålig uppdatering idag! Hoppas ni har haft en fin fredag?!

Kommentarer
Postat av: DiddoLinno

Ja det tycker jag med, sjukt tråkigt att vara sjuk så jag hoppas jag inte blir sjuk igen. Har ju bra immunförsvar annars så hoppas det håller i längden.



Härligt att höra, verkar gå bra för dig i skolan och du verkar trivas, skönt!



I know, just därför vill jag absolut inte ha någon Sony Ericssons mobil. Har i och för sig aldrig haft en sådan, har bara haft Nokia och Samsung och jag tror jag håller mig till de märken. Jag trivs nog bäst med Samsung hihi så en sådan blir det nog. Det gäller bara att leta reda på en sådan bra mobil.



TACK det är super, har bara beslutsångest inför högskolan. Vet inte vad jag skall söka :/ nästa vecka är ju sista anmälningveckan också så det gäller att tänka efter riktigt noga nu, jobbigt!Kram

2009-10-10 @ 13:59:57
URL: http://diddolinno.blogg.se/
Postat av: moa

åh, never ending story <3

2009-10-13 @ 05:40:13



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback