Marknadsfynd!

Hej hej! Nu är jag och älsklingen hemma efter en tripp till Nykvarn på marknad och sen ett besök hos hans föräldrar! Det har vart en härlig och mysig dag! Vi träffade Clay och Tessan på marknaden med, det var riktigt trevligt att se dem, så vi gick tillsammans en stund. Sen gick jag en kortis sväng med Glenn och Jimmy (som hade avikt från sällskapet en sväng). Men de ville hem så jag gick en timme själv med, köpte lite smått och gott. Jag hittade en del presenter! Mammas present är nu helt färdig och delar av mormor och morfars present är köpt med! Kan tyvärr inte lägga upp bilder på dem än, kommer göra det efter nästa helg då vi vart i Eskilstuna och firat dem! Vill inte riskera att de kikar in här och ser presenterna!

Men det här köpte jag hem till mig:





Jag köpte en nyckelring med en liten gubbe, som tydligen ska ge tur! Sen köpte jag 25 vykort (kostade 1 kr/st), 20 julkort och sen 5 gratulationskort! Sen julservetter och kuvert! Alltid bra att ha ju! Resten är ju presenter som sagt!

Vi har haft en väldigt mysig dag, trots spöregnet som kom vid tiden jag skulle hem och den lilla dusten med surtanten! Bortsett från det en underbar dag! Och kvällen kommer bli lika underbar den! Lite mys, massage och bad ska det bli nu! Härligt tycker jag! Hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Kul att du gillade tipsen :D



Ja huvudsaken är ju att allting funkar! Just nu strular min egen blogg för mig dock.. Kommentarerna i senaste inlägget kommer inte till min e-mail, som dom alltid gör annars :(

Kram

2009-10-11 @ 19:18:06
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Michaela - Hockeyflickvän.

Precis. Man kan inte vara mer än stolt. Det är fruktansvärt kul att kolla när han gör bra ifrån sig.



Vad mysigt med marknad, det var länge sedan jag var på sånt. Det finns inga här omkring, då får man åka en bit. :/

2009-10-11 @ 19:23:49
URL: http://haidenaavas.blogg.se/
Postat av: L♥tta

Sv; Jag har också haft skrutt-symaskin. Fick en i födelsedagspresent av min dåvarande "svärmor". Det var gulligt av henne, men jag kunde inte jobba med den. Om en symsakin kostar 1000kr, så är den förmodligen inte en bra maskin heller.Min nuvarande gick på ca 6-7000, och det är den bästa jag haft. Har förälskat mig i bernina. Förmodligen för att det var det som fanns på gymnasiet när jag gick där, plus att jag ochså fårr jobba med dem som textilslöjdslärare. Annars är husqvarna ochså ett otroligt bar märke. Men har man lärt sig en sorts maskin, så fastnar man. ;) Husqvarna har mamma, och min grundskola, så har en del erfarenhet med det också. :) Det kostar, men ska man ha något bra, så får man satsa. Ingen idé att lägga ut mindre på något som inte fungerar bra. Då kommer den ändå inte till användning. Hade jag haft råd hade jag naturligt vis köpt en ännu bättre. Men den jag har duger mer än väl till det jag behöver just nu. Har även en overlock. Fast den är den billigaste varianten av berninas. Tycker att den är helt klart värd pengarna. Men hade inte tackat nej till riktiga industrimaskiner. ;)

Tror faktiskt att jag läst i din blogg att du sparar ihop till en maskin. ;)



Tack förresten. :D

2009-10-11 @ 19:33:58
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Postat av: diana ♥

oj, julsaker redan!! =)

2009-10-11 @ 20:06:26
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: A N N A

SVAR* nja, är den det ? inte vad jag kan se x)

2009-10-11 @ 20:20:18
URL: http://annaatraan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback