Goodmorning!

Hej och godmorgon! Idag har ni en betydligt piggare bloggerska här framför er! Det känns verkligen härligt måste jag säga, då kanske jag äntligen kan få flyt i plugget så att jag lär mig allt inför tentan i morgon! Jag kan ju en hel del, men det är vissa små detaljer som glider ur hjärnan när man svarar på frågorna från de gamla tentorna vi har kikat på! För jag måste verkligen klara detta! Hade till och med en dröm i natt där jag INTE klarade det! Usch, så idag ska jag minsann plugga järnet, sen smäller det i morgon! Håll tummarna för mig sötnosar!


Idag ska jag till skolan igen som sagt och idag hoppas jag att Andrahandsbokhandeln är öppen! Annars blir jag nog lite irriterad, stängd flera dagar i rad nu! Ja, ja! Sen plugg i biblioteket..men tror inte jag sitter där lika länge som igår, vi får se!

Vad ska ni ha för er idag då?

Kommentarer
Postat av: Tessi

jag drömde att vi bakade pepparkakor och dem blev helt misslyckade :( haha



idag ska jag inte göra mkt, bara ta det lungt! ska jobba imorgon. sen ikväll ska vi till anette! :) <3

ha en bra dag och lycka till med pluggandet

2009-10-28 @ 14:09:56
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback