Godmorgon måndag!

Godmorgon på er alla där ute! Nu är jag uppe och sitter och avnjuter min frukost som består utav youghurt och müsli! Mmm, riktigt gott faktiskt! Det var länge sen nu och det mättar riktigt bra, vilket jag behöver idag!



Idag är det måndag vilket betyder skola och idag ska vi även göra vår enkätundersökning i skolan! 25 enkäter var! Jag hoppas vi hittar många som känner att de vill ställa upp, snälla! Orkar inte stå i hundra år, men sen 25 enkäter är väl inte så himla mycket! Vet dock inte hur vi ska gå till väga, om vi ska gå ensamma eller två och två?!

Annars idag har jag inte så mycket planer, ska nog diska när jag kommer hem och plugga! Annars mest ta det lugnt. Man har ju rutiner här i vardagen och de flesta dagar går ut på skola, hem, städa/diska, plugga, slappa, äta och sova! Haha! Ni känner väl igen er säkert!

Vad ska ni ha för er denna måndag? Jobb och skola för er med?

Kommentarer
Postat av: Ling

Det ser gott ut :D

2009-10-12 @ 20:00:08
URL: http://tamarine.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback