Äntligen hemma!

Hej hej på er alla! Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag i skolan! Vi satt ju efter föreläsningen med vår enkätstudie och sammanställningen av det! Det kanske inte gick jättebra, för jag var lite halvflummig, men jag var i alla fall inte ensam och den flumigaste av alla!!! Skäms lite för att jag bara flummade runt och inte kunde fokusera på arbetet, men usch jag var trött och orkade verkligen inte! Så mycket lättare med att skriva ett sånt här arbete själv! Men nu i morgon ska jag, Frida och Jenny sitta kvar och skriva klart det! Hoppas det går bättre i morgon i alla fall!


Just nu är min hjärna helt utpumpad, men jag skulle verkligen behöva plugga! Så jag ska försöka plugga lite i varje fall! Vi får se hur mycket jag får gjort! Sen kommer det bli en sen middag idag känner jag och en lätt sådan med, för jag är fortfarande mätt ifrån lunchen! Helt sjukt faktiskt, men pasta portionen var sjukt stor! Så vi får se om ett tag om jag blivit hungrig!

Men nu ska jag sätta fart! Vad har ni för er denna sköna måndag kväll?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback