Monday morning...

Ny dag, ny vecka, nya möjligheter. Måndag helt enkelt. Minusgrader, frisk luft med en skinande sol. Idag känns det verkligen som en bra dag. Positiv energi som flödar och även kollegorna verkar pigga och glada! Helgen har flutit på i ett svep, halva lördagen spenderades med älskade innan det bar av till jobbet. Söndagen var också jobbdag, inte den bästa dock. Blev kallad diverse fula ord av en kund vilket satte sig lite, men idag är en ny dag med nya möjligheter som sagt.
 
Dagens inspirerande ord, som redan nått min kära vän och kombo! Optimist, javisst!
 
Det är bara tre och en halv dag kvar till långhelg! Åh vad jag längtar. Massa roligt planerat inför helgen med pojkvännen och sedan kommer min mami upp, för det är Syfestival i helgen! Inspiration kom hit!
 
Har hittills talat med två kunder som uppriktigt blivit å SÅ glada för mig hjälp, jag var på bra humör redan vid halv åtta i morse, men nu är jag på än bättre humör! Härligt! Hoppas alla andra har en lika fantastisk måndag morgon som jag har. Och eftermiddagen lär bli lika bra, Bodycombat med bästa Hanna!!
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback