Galet och en massa plugg.

Jag måste bara inleda det här inlägget med att skriva att det är helt galet hur ofattbart fort tiden går ibland. Jag har inte bloggat på ungefär ett år, men ändå känns det som att inte var så länge sedan jag faktiskt satt vid tangentbordet och skrev här. Det har hänt massor med bra saker och jag kan med glädje säga att jag som person har blivit gladare och mer nöjd med mitt liv under året. 
 
En av anledningarna till att jag inte kunnat sitta här och blogga så ofta som jag skulle ha velat under det gångna året är för att mycket fokus har lagts på min utbildning. Jag har skrivit c-uppsats, tagit sommarkurser, läst nationalekonomi och just nu håller jag på med handelsrättslig översiktskurs. Och vet ni vad!? Det är min allra sista kurs. Sen är jag klar. Då är det dags för jobb (och all ångest därtill när det kommer till att söka jobb!) och att bli "vuxen". Dags för det vuxna livet med jobb, boende, räkningar, middagar, vinkvällar etc etc. Äsch vem försöker jag lura det är som nu fast med mer pengar och mindre fritid under vardagarna haha! 
 
 
I vilket fall som helst så uppmuntrade min kära vän Linnéa mig att ta upp bloggandet igen (efter att hon föreslagit att jag skulle skaffa en blogg men jag sa att jag redan hade en haha) när vi satt och pluggade till kommande tentor i skolan idag. Så här är jag nu, snart färdigpluggad och ska försöka komma igång med bloggen igen. Mitt nygamla projekt. 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback