Galen lördag!

I lördags hade jag mina underbara vänner Jonna och Ellinor över här och min älskade syster Tessi. Vi hade länge snackat om en filmkväll och det tog sin goda tid att planera den, men efter mycket om och men blev den äntligen av! Vi började kvällen med att spendera två timmar på Ica Maxi för att handla (och så åt vi varsin korv!). Därefter lagade vi och åt tacos när vi kommit hem. Även det tog sin lilla tid, men vi hade mycket trevligt tillsammans och njöt av maten.

Efter maten blev det helt tokroligt galet, mina gäster slängde sig på golvet och blev som galna. Fnitter, kramar, kel och brottning. Det händer alltid något skoj med mina tjejer! Självklart skulle ju jag vara med och blev indragen i det hela som utvecklades till en gruppfotograferings session. Många bilder med tokiga miner!


Till sist, kanske lite sent om sider, hamnade vi äntligen i vardagsrummet och satte igång vår filmkväll. Självklart var det godis, chips och läsk med i bilden. Och gott var det! Vid ett tiden blev det dags för sängen, Jonna skulle upp tidigt på söndagen och iväg för att jobba. Lite trist, hade vart skoj med en all nighter. Fast samtidigt bättre än ingen filmkväll alls! Tack tjejer för en underbar helg! ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback