Couples Dinner!

I lördags var jag och Jimmy bjuden hem till min kära vän Alison och hennes sambo på parmiddag tillsammans med Jennifer (Alisons syster) och hennes kille. Tre par som hade en riktigt mysig kväll. Vi blev bjudna på en riktigt god middag med spenatfärsbiffar, friterad potatis, tzatsiki, myntasås och sallad. Följt på det blev det efterrätt, som jag själv lagat och tagit med, bestående av citronpaj med marängtäcke.


Värdparet



Jennifer och hennes Peter


Älskling och jag

Efter middagen så spelade vi lite sällskapsspel och hade en riktigt trevlig kväll. Hoppas att det blir ett nytt tillfälle igen snart med alla samlade! Skulle vara otroligt kul!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka härliga bilder! :)



Är allt fint med dig vännen?

Har varit borta från bloggandet men

är tillbaka igen:)



Kramar!!<3

2010-10-09 @ 19:07:39
URL: http://babymelody.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback