Torsdagsmys med Martina!

Min torsdag bestod av att först vara i skolan på seminarium och att på eftermiddagen åka till västerhaningen med min vän Martina (hon bor där). Så jag var hem till henne och hälsa på. Hon och hennes mamma bor utanför västerhaninge i ett jättesött sommarstugeområde vid Årsta havsbad. Jag blev helt förälskad i deras hus! Sjukt fint! Vi hade en trevlig stund tillsammans, vi lagade middag (kycklingwok) och sen promenerade vi ner till badplatsen med lite jordgubbar Martina köpt. Självklart tog jag med mig kameran så ni ska få se lite bilder från badplatsen.


Årsta havsbad


Strawberrys


Söta Martina


Mumsig gubbe!


Jag!

Tack Martina för en underbar dag! Världens mysigaste och detta ska vi göra om snart! Nästa gång blir det American applepie hemma hos mig ♥


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback