Togatåg!

Igår, den 20 maj, var jag och tjejerna i Kungsan där hälsodagen hölls. Under hälsodagen hölls även ett togatåg mot Alzhaimers plus att det var ett försök att slå världsrekord i det längsta tåg med människor iförda i toga! Ni kan läsa mer om evenemanget här! Tyvärr slog vi inte världsrekordet, men vi var nära! Så nästa år tar vi dem. Dock hade vi riktigt roligt och jag sprang faktiskt in i underbara Diza (en gammal gymnasiekamrat) som jag inte träffat sen jag tog studenten, vilket jag skäms för. Här är några bilder från gårdagen.



Linnea och jag



Jag i min nya hatt



Carolina Gynning och jag



Jag, Linnea, Malin och Marielle



Elin Kling!



Jag och Gry Forsell



Sara, Marielle, Linnea och jag!

Tack för en underbar dag flickor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

härliga bilder=)



Jag har en fråga...du hjälpte mig med min bloggdesign sist och undrar om du skulle vilja hjälpa mig att bara ändra en liten detalj? Skulle verkligen bli jätteglad!

2010-05-21 @ 23:24:12
URL: http://tjugofemtejuli.blogg.se/
Postat av: Inez

Vilka söta örhängen du har på bilderna ^^



sv: Mm, tur att Dakota är en bra skådespelerska i alla fall.

Fast det är ju flera grejer osm inte stämmer så bra i filmerna. T ex, bodde inte Cullens i ett vitt, tidlöst vackert hus? Inte ett typ... orange hus? O.o

2010-05-23 @ 13:28:45
URL: http://zeni.blogg.se/
Postat av: G2 / Gosia

Haha, förstår dig!

Men den kommer ju nästa månad?

Dock kollar jag på tvn, känns roligare ;)

2010-05-25 @ 10:12:14
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: Baby Melody

Underbart! :)

Var Carolina Gynning trevlig? :)



Jag skulle behöva din hjälp för att ändra en bild på designen som du gjorde. Bara alltså ta bort ena bilden och kanske lägga till en annan istället.

Jag vågar inte prova själv, jag kanske sabbar allt ihop!



Hoppas allt är toppen med dig sötnos!<3

Kram:)

2010-06-07 @ 12:39:06
URL: http://babymelody.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback